Hm... mint már említettem, a General Motors és az opel együtt bizniszeltek, mutatok pár ford és GMC teherkocsit.
GMC T17 1937-ből:
A kép rejtve van vendégek elől, jelentkezz be vagy regisztrálj a megtekintéshez.
Ford V8 1 tonnás kisteherautó 1936-ból:
A kép rejtve van vendégek elől, jelentkezz be vagy regisztrálj a megtekintéshez.
Ford V8 másfél tonnás változatban 1935-ből:
A kép rejtve van vendégek elől, jelentkezz be vagy regisztrálj a megtekintéshez.
Na és megkoronázva: íme az Opel Blitzek őse a már említett Opel 10/45 PS németországból 1930-ból:
A kép rejtve van vendégek elől, jelentkezz be vagy regisztrálj a megtekintéshez.
És íme az eredetije ennek, 1929-ből az USA-ból: Ford AA :
A kép rejtve van vendégek elől, jelentkezz be vagy regisztrálj a megtekintéshez.
Amúgy nekem ebben a 2X4-es, 3 tonnás kategóriában a Bedford OYD a kedvenc például. Erősebb volt és megbízhatóbb. Nagyobb hatütávlsággal rendelkezett, jobb fajlagos teljesítményt tudott leadni. Kevesebbet fogyasztott satöbbi. és átalakítás nélkül midnen hadszíntéren mnegállta a helyét. Például a Vörös hadseregnek is kiváló szolgálatt tett, mert 1100 darabot kaptak belőle. De megjárta a sivatagot, Olaszország hegyvidékes tájait is. Szeressétek Ti is!
A kép rejtve van vendégek elől, jelentkezz be vagy regisztrálj a megtekintéshez.
4X4-es 3 tonnás kategóriában meg pl. a bedford QL srzat tagjai vertek köröket a Blitzekre. Míg a Blitz polgári tehergépkocsként indult, ennek hibái a harcmezőn meg i smutatkoztak. A Bedford QL-t direkt katonai célkra tervezték. Talán a világháború legmegbízhatóbb, legfürgébb, és az egyik legjobb terepjáróképességő katonai tehergépkocsi volt.
A kép rejtve van vendégek elől, jelentkezz be vagy regisztrálj a megtekintéshez.
Long live Bedford! A 4X4-es és 4X2-es katonai tehereautók királya mindörökké!<br><br>Szerkesztette: HunBütyök, Időpont: 2009-11-09 07:27